Ik ben net terug
van vakantie, dus het was even wat stiller op het blog. Over die vakantie en de
training daar later meer. Nu de vertrekdatum in zicht komt, wil ik nog even wat
kwijt over sponsoring en dan met name het sneeuwbaleffect daarvan!
Soms lacht het
geluk je toe. Vlak voor mijn vakantie schreef ik dat ik de lat hoger had
gelegd. Ik was de 5000 euro voorbij en durfde luidop te dromen van 8000 euro.
Diezelfde dag
krijg ik een telefoontje van Emmanuel Devriendt, de commercieel directeur van
Barbecook. Ik schreef al eerder over dat bedrijf, zij hadden me namelijk die
twee prachtige barbecues geschonken om er geld mee te verdienen voor War Child.
In ruil voor wat publiciteit in mijn blog.
En kijk: dat
werkt. Want via die blog kwam een goede vriendin van me op het idee om de Amiga
van Barbecook, een handig tafelmodel barbecue, als kerstgeschenk aan te
schaffen voor alle werknemers van hun bedrijf. 350 stuks. Of ik dat even kon vragen bij
Barbecook. Dat kon.
Terloops
sponsorde haar bedrijf – Neitraco Engineering - mij ook nog eens met 1280 euro
en werd zo bronzen sponsor.
De Barbecook
Amiga’s werden geleverd en toen belde Emmanuel me met de vraag of Barbecook ook
nog kon sponsoren. Om me te danken en omdat hij in het initiatief gelooft. Ik
was in de wolken. Ik ben in de wolken. Want de 8000 euro is nu echt binnen
handbereik. Rest me één vraag: durf ik hoger?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten