Word vriend van HEROCK WORKWEAR en verdien 1 euro voor War Child!
Klik HIER


maandag 13 augustus 2012

Het sneeuwbaleffect van sponsoring


Ik ben net terug van vakantie, dus het was even wat stiller op het blog. Over die vakantie en de training daar later meer. Nu de vertrekdatum in zicht komt, wil ik nog even wat kwijt over sponsoring en dan met name het sneeuwbaleffect daarvan!

Soms lacht het geluk je toe. Vlak voor mijn vakantie schreef ik dat ik de lat hoger had gelegd. Ik was de 5000 euro voorbij en durfde luidop te dromen van 8000 euro.
Diezelfde dag krijg ik een telefoontje van Emmanuel Devriendt, de commercieel directeur van Barbecook. Ik schreef al eerder over dat bedrijf, zij hadden me namelijk die twee prachtige barbecues geschonken om er geld mee te verdienen voor War Child. In ruil voor wat publiciteit in mijn blog.

En kijk: dat werkt. Want via die blog kwam een goede vriendin van me op het idee om de Amiga van Barbecook, een handig tafelmodel barbecue, als kerstgeschenk aan te schaffen voor alle werknemers van hun bedrijf.  350 stuks. Of ik dat even kon vragen bij Barbecook. Dat kon.

Terloops sponsorde haar bedrijf – Neitraco Engineering - mij ook nog eens met 1280 euro en werd zo bronzen sponsor.

De Barbecook Amiga’s werden geleverd en toen belde Emmanuel me met de vraag of Barbecook ook nog kon sponsoren. Om me te danken en omdat hij in het initiatief gelooft. Ik was in de wolken. Ik ben in de wolken. Want de 8000 euro is nu echt binnen handbereik. Rest me één vraag: durf ik hoger?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten