Word vriend van HEROCK WORKWEAR en verdien 1 euro voor War Child!
Klik HIER


zaterdag 1 september 2012

Volhouden, ook al zit het wel eens tegen!
















Ik schreef vrijdag over mijn benefietavond voor War Child. Veel tijd en energie in gestopt, een mooi programma. Enthousiaste vrijwilligers, een prima locatie. De schilderijen van Mitzy Renooy hingen er prachtig bij, Lamine bruiste van energie om een dansworkshop te geven, de djembé-jongens zaten er helemaal klaar voor.


Maar.... geen opkomst. En dus geen opbrengst. Waar lag het aan? Teveel concurrentie van “The Voice of Holland” op tv of van de lokale festiviteiten? Géén idee en weet je: ook niet zo heel erg belangrijk.

Was ik teleurgesteld? Jazeker. Geef ik het nu op? Welnee!!

Alle klimmers hebben vast wel eens activiteiten op touw gezet die wat minder opleverden. Sponsorwerving is nu eenmaal niet de meest eenvoudige tak van sport. Het geeft eens te meer aan hoe hoog we de lat hebben gelegd om 250.000 euro op te halen voor de projecten van War Child. We blijven er met z’n allen voor gaan. Hoe mooi zou het zijn als het bedrag bereikt is wanneer we volgende week zondag weer voet op Nederlandse bodem zetten na onze – hopelijk succesvolle – beklimming van de Kilimanjaro. Het wordt nog een pittige eindsprint, maar ik sta in ieder geval alweer in de startblokken!

Steun mij en War Child, zet het bovenaan je prioriteitenlijstje, of beter nog: DOE HET NU!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten