Word vriend van HEROCK WORKWEAR en verdien 1 euro voor War Child!
Klik HIER


maandag 16 juli 2012

Creatief met sponsoring


Om sponsors te krijgen moet je creatief zijn. Dat is wel dé les die ik tijdens dit Kili-project heb geleerd.

Ik heb in deze blog al vaker verteld over mijn eigen avonturen, maar ook mijn collega’s maken mooie dingen mee.

Zo heeft Philip via de zoon van een kennis een donatie van 326 euro voor War Child mogen ontvangen. Dat geld had de pas 13-jarige jongen voor een bijzondere verjaardag gekregen en dat heeft hij dus volledig aan het goede doel geschonken. Ik vond Philips reactie ook raak: “Ik weet niet hoe het met jullie zat toen jullie die leeftijd hadden, maar zoiets zou destijds niet in mij zijn opgekomen. Ik maak dan ook een diepe buiging voor deze tiener. ”

Robin had een heel ludieke: tijdens het teleurstellende EK was er op initiatief van zijn broertje een EK-tribune van bierkratjes gebouwd. Neefjes, nichtjes en voornamelijk vrienden hadden 6 maanden bierkratjes gespaard, het resultaat zie je op de foto’s. Tijdens de wedstrijden is Robin met zijn eigen Kili Explorer 'donatiebus' langsgegaan, met als opbrengst 160 euro! Enkele dagen later mocht hij een envelop in ontvangst nemen. Op al die gespaarde bierkratjes zat natuurlijk statiegeld en dat is ook nog volledig aan de Kili Explorer gedoneerd. “Het gaat om een klein bedrag maar om ons nogmaals te steunen is top!” aldus Robin.


En zo is het ook. Elk sponsorbedrag, hoe groot of hoe klein ook, heeft voor mij een eigen betekenis. Elke melding van sponsoring geeft je weer een warm gevoel. We gaan heel veel kinderen helpen!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten