Om sponsors te
krijgen moet je creatief zijn. Dat is wel dé les die ik tijdens dit
Kili-project heb geleerd.
Ik heb in deze
blog al vaker verteld over mijn eigen avonturen, maar ook mijn collega’s maken mooie
dingen mee.
Zo heeft Philip
via de zoon van een kennis een donatie van 326 euro voor War Child mogen
ontvangen. Dat geld had de pas 13-jarige jongen voor een bijzondere verjaardag
gekregen en dat heeft hij dus volledig aan het goede doel geschonken. Ik vond Philips
reactie ook raak: “Ik weet niet hoe het met jullie zat toen jullie die leeftijd
hadden, maar zoiets zou destijds niet in mij zijn opgekomen. Ik maak dan ook
een diepe buiging voor deze tiener. ”
Robin had een
heel ludieke: tijdens het teleurstellende EK was er op initiatief van zijn
broertje een EK-tribune van bierkratjes gebouwd. Neefjes, nichtjes en
voornamelijk vrienden hadden 6 maanden bierkratjes gespaard, het resultaat zie
je op de foto’s. Tijdens de wedstrijden is Robin met zijn eigen Kili Explorer 'donatiebus' langsgegaan, met als opbrengst 160 euro! Enkele dagen later mocht hij een envelop in ontvangst
nemen. Op al die gespaarde bierkratjes zat natuurlijk statiegeld en dat is ook
nog volledig aan de Kili Explorer gedoneerd. “Het gaat om een klein bedrag maar
om ons nogmaals te steunen is top!” aldus Robin.
En zo is het ook.
Elk sponsorbedrag, hoe groot of hoe klein ook, heeft voor mij een eigen
betekenis. Elke melding van sponsoring geeft je weer een warm gevoel. We gaan
heel veel kinderen helpen!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten